Kızlar ben eşimle boşandım.surekli kavga ediyorduk. Eşim kumar ve uyuşturucuya başladı. Bizde boşandık. Sonra ben bir hocaya gittim üzerimde bir şey olduğunu hissediyodum. Evliligimin üzerinde bir sıkıntı olduğunu hissediyodum. Çünkü hep kavga ediyoduk birbirimize yanyanayken tahammül edemiyorduk. Ama ayrı kalınca özlüyorduk. Yan yana gelince hep kavga ediyoduk. Severek evlendik. Sonra hoca dedi ki size evli bir kadın iki kez büyü yapmış. Sonra eşimle tekrar konuşmaya başladık bugün. Ve evdeki yatagimizin başlığına domuz yağı sürüldüğünü görmüş bize biri büyü yapmış dedi . Ben hoca gittim ve kapalı iki çocuğu olan bir kadının yaptığını söylemiş. Ve bunu eşimin yengesinin yaptığına adım kadar eminim. Çünkü tarikatlara üye ve böyle şeylerle uğraşıyor yanımda kaç defa üç harflilerin eşyalarını götürdüğünü çaldığını söyledi. Biz daha evlenmeden bana getirecekleri ceyizde kaynanam leke görmüş kadına göstermiş. Ve o kadında atın domiz yağı demis. O kadın yapiyor işte. Ve o kadın bize geldi evliyken . Napacagim ne olur bana akıl verin ne yapmam lazım?