ElanazD İyi akşamlar hanımlar biz 13 günlük olduk bugun , 3 gün önce göbegimiz düştü 3 gündür az az kıyafetine degecek gibi kanaması oluyordu geçer diye bekledim bugun kanaması olmadı ama sarı akıntısı olmuş göbegi kırmızı falanda degil başına böyle bişey gelen varmı yarın doktora gidecegiz ama aceba çok önemli bişey midir yarına kadar beklemesek mi şimdiden teşekkürler
Ocaksevcan ElanazD benim bebegım inde oyledı doktora gotıurdum zamanla gecer dedi 2 hafta surdu sonra duzeldı suan bı sıkıntı yok