Kızlar doğumdan kalma bi 10 kilom var boyum uzun o yüzden 36 bedenden 38 oldum amaa sezeryanda oldugu için ondan var olan sezeryan göbeği de var ben cok rahatsızım emziren anneler neler yapıyosunuzz kararlıyım kendime yol çizip hemen eski halime dönmek istiyorumm