Kizlar Cocugumun atesi dusmedi dunden beri ikiniyor surekli kabiz degil huzursuz agliyor mukuslu kaka yapti 1 kez acile gittik tahlil yapilmadan antibiyotik verildi verme taraftaru degilim ama vermek zorunda kaldim kaninda mi bağırsaklarinda mi doktor bisey demedi bu bilgisi olan var mi basina boyle bisey gelen ne zaman gecer bu cok üzülüyorum yavruma ailecek hastayiz grip gibi bisey bizden mi bulasti acaba