Sesimgeliyomuuu hayırolışmadı ozamanlar 3 aylıktı bir aya geçti ama devamlı sürülmesi lazım ben aksattığım için bir ay uzadı .8 saatte bir dedi doktorumuz bebeğim için hep kıyafetlerini ayrı yıkadım bende uyuz olduğum için,evide aynı şekilde sirkeydi Domestostu su yapıp koltuk neresi varsa temizledim.Bendeki 10 güne geöti çok şükür ama çok fena heryerimde vardı .Allah kolaylık versin umarım en yakın zamanda kurtulursunuz.