Kızlar 1 ay oldu doğum yapalı doğuma giderken çatlağım 2 3 taneydi doğumdan çıktım karnım harita gibi o kadar çok ki ne yapacağımı bilmiyorum çatlaklar için önerisi olan var mı ya çözümü olan birşey de değil fotoğrafını da atıcam böyle bir çatlak görmedim daha
