ilknuralpdoruk Selam hanımlar başlıktan da anladığımız üzere kolik ve gazlı bir bebem var henüz iki ay on günlük fakat gaz onu çok zorluyor aranızda anti kolik biberon kullanan var mi hangi markayı önerirsiniz yada onerebileceginiz neler var Allah için su mübarek günde yardımcı olun 😂
3kedili2bebekli ilknuralpdoruk chicconun natürel feeling olması lazim o biberonu kullanıyorum bir de kiraz çekirdeği kemeri çok işe yariyor
mooomm01 ilknuralpdoruk tommee tippee kullanıyorum kuzu birde ben clinikid aldım masaj yağı bize ciddi anlamda fayda etti
Elmaliseker ilknuralpdoruk düzenli gaz damlası gunde bir iki kez bir cay kasigi kimyon cayi verebilirsin.. gaz yapan ne varsa kesinlikle tuketmeyin anason rezene kimyon tohumu alip çayını demleyim gunde bir kaç kez icin sütünüzden bebeğe geçer.. her beslenme sonrası mutlaka gazini çıkarın .. ve eger asiri agliyor uyumuyorsa hamak alın onda uyur sakinlesir cok rahat edersin
kyaaelf ilknuralpdoruk Dr brown kullandım biberon bir de pilates topunda bebeğin kucağında hafif ritmik zıpla hem gazına yardımcı oluyor hem çok sakinleştiriyor
Basaksann Ben lansinoh kullanmıştım sürekli ılık zeytinyağ ile masaj yapıyordum o biraz rahatlatıyor 4. Ayın sonunda bitmişti Allah yardımcın olsun çok zor günler, ama sabır herşey geçiyor anneliğin her evresi zor ama tarifsiz ♥️
SerraD-1823 ilknuralpdoruk ayy bende bir ümit aldım o yağı ama bizde işe yaramadı. Aynı masajı zeytin yağı ile yapsak aynı sonucu alırız. Bizde sıfır etki maalesef
ilknurrrrrrrrr ilknuralpdoruk evet kesinlikle alın aldırın 3 gündür kullanıyorum ve gazdan ağlamıyor her sancı çektiğinde onu sürüp masaj yapıyorum
3kedili2bebekli ilknuralpdoruk bana direk kemer onerdiler her gece 2 den sabah 11 e kadar araliksiz aglayan bebegim şimdi mutlu mesut uyuyor 3 kadın baş edemedik 2 hafta boyunca onu aldigim gün dünya varmış dedim her bebeğe iyi gelir mi bilmem tabi
ilknuralpdoruk 3kedili2bebekli Bende kemer mi alsam diyorum herkes onu söylüyor cidden bir de nasıl isitiyorsunuz ve ne kadar süre sıcaklığı gidiyor acaba
ilknuralpdoruk Elmaliseker Malesef sütüm yok bebeğim mama içiyor bu sebepten dolayı bu kadar çok gaz olması normal değil dedi doktorumuz yarın alerji testi yapılacak inet sütüne bakalım neler olacak :)
ilknuralpdoruk SerraD-1823 yaaaaa :( her bebeğe aynı şey iyi gelmiyor demek ki ama gerçekten zeytinyağı da aynı etkiyi yapabilir o zman :)
3kedili2bebekli ilknuralpdoruk sicaklik zaten üstünde olduğu için 3-4 saat kalıyor mikrodalgada 300 drecede 50 saniye isitiyorum ben fırında da isiniyormus ama kullanım klavuzunda yazar
motherisbackk ilknuralpdoruk kızım kolik bir bebekti. Biz sab simplex ve biogaia kullandık bir tık rahatladık. Bunun yanında hamak beşik aldık. Hepten rahatladık😂 4. Ay dolunca da sanki hiç kolik değilmiş gibi bitti bu durum
Olric11 ilknuralpdoruk koliğin ve gazın çaresi olsaydı inanınki ben bulurdum 1 yaşına kadar devam etti doktor benimle dalga geçti Ulturasondaki gazları görünce şok oldu. Tek dileğim destek alın çok yorucu yıpratıcı bir dönem bana eşimden başka destek olan yoktu oda işe gidip geliyordu tek başına çözülcek bir durum değil gaz sancıları destek