Merhaba arkadaşlar çocuğum 3aylıktan beri çoklu gıda alerjisi vardı yumurta süt ve süt ürünlerine karşı diyetle bu ürünleri tadımı geç oldu ilk önceleri biraz biraz yerdi şimdi hiç birini kendi iradesi ile yemek istemiyor alerji durumu düzeldi doktor alerjik bebekler alerjisi olduğu gıdalara karşı bu şekilde olur diyor biz tabi bu yemediği dönemde memeye çok düştük haşa çok sık emmek istiyor emdiği için mi yolsa sevmediği için mi yemiyor anlamıyorum memeden kesersem yine birşey yemezse diye korkuyorum kahvaltı namına hiç biçbirsey tüketmiyor sulu yemek yemiyor tavuk balık sevmiyor me yapacağımı şaşırdım bu konuda yanlıs mıyım var mı böyle durumu olanlar sonradan yemesi açılır mı böyle devam mı edeceğiz 😥😥