ebruylmz12345 Kızlar oğlum 5 aylık oldu ek gıdaya başlamalımıyım artık hiç mama almadı sadece anne sütü ile beslendi sizce artık tadımlara başlamam gerekiyo mu yoksa 5 buçuk olsun öyle mi başliyim
aysebb ebruylmz12345 Ben en az 5,5 a kadar beklemeyi düşünüyorum acelemiz yok nede olsa. 5,5-6 gibi iyidir bence
hemsire_1_anne ebruylmz12345 bence başlayabilirsin biz 4bucuk ayda yalatarak tat duyusunu geliştirmeye başladık 5te tam başladık yoğurt vs alerjisi yoksa tabi sizde birseyleri tattırın bence zaten ilk önceleri bi çay kaşığı kadar yeterli olur
churchil ebruylmz12345 doktorumuz 5.5 ayda başlattı az az veriyorum çok aman aman bişey de değilmiş ya çok heves etmiştim ama bazen vermiyorum bile 😂
betul58 ebruylmz12345 bizde bes aylik olduk yogurt veriyorum bi çay kasigi kadar tadim yaptiriyorum bsy olmaz yani sizde verin
ebruylmz12345 aysebb Benim de acelem yok ama etrafıma bakınca herkes 4 buçuk 5 olunca başlamışlar bile
ebruylmz12345 hemsire_1_anne Alerjisi var mı yok mu bilmiyorum tadım yapmayı düşünüyorum artık 3 gün kuralı ile önce yoğurt sonra haşlanmış havuç kabak patates felan
hemsire_1_anne ebruylmz12345 doğru zaten alerjisi varmı yok mu denemelerle anlıyorduk 😅 3günkuralı ile bence deneyin ayı müsait zaten 1 çay kaşıgı yiyecek ilk mideleri zaten küçücük