Asyaveannesi04 Balpeteklerii yani memnunum ama aşırı hassas azıcık yamulsa kırılıyor benimde var hevesle aldım bir tarafı kırıldı gibi duruyor öylece
elmaliturtam Çeliğini kullanıyorum çok rahat yanında başka kolyelerde takarak boy boy çok güzel duruyor. Asla kararma yapmıyor çelikte