Kizlar ilk olarak oglum 4bucuk aylik 5 olcak yakinda gecen saglik ocagina 4.ay aşısı icin gittim ;
orda demir vitamini verdiler vegaferon galiba ismi kutunun yaninda kocaman iki tane parabenli bisey yaziyo gozgore gore cocuguma paraben iceren birseyi vermek istemedim vicdanim rahat etmez zaten ama hemsire bu aydan sonra demir vitamini veriyoruz annesi dedi NEYE GORE SOYLEDİ BİLEN VAR Mİ BİLGİLENDİRECEK BİRİSİ YA DA? VE SİZ KULLANİYOR MUSUNUZ BASKA NE KULLANDİNİZ BUNU VERMEDİYSENİZ?
İKİNCİSi asi vuruldu iki bacagindan ve sisti vuruldugu yer ertesi gun farkettim boyle sert orasi baya sizde de boyle bisey oldu mu sebebi nedir korkmali miyim ?