Kızlar bebişler için hangi zeytinyağını kullanıyorsunuz kaynanamın kendi ağacından toplayıp yaptırdığı yağ vardı bu gün kullanayım dedim (ek gıdada ilk gün ) çok kötü oldu tat sanki bozuk gibi bişey ben yiyemedim bebiş nasıl yesin tavsiye edebileceğiniz marka var mı