ahmet8emirmommy mamanin kabiz yaptigini düşünmüyorum ama doktor kesin mama kaynakli dediyse bilemem tabiki. Benim kizim şuan 16.5 aylik bende mamayo kesmek istiyorum son 14 gündür sadece ve sadece gece uykusuna geçerken 1 biberon ve gece uyaninca 1 biberon veriyorum. Ve bugun 3. Günü kabizlik yasiyor. Bende cuma gittim doktoruna sordum mamayi cok azalttigin icin kabiz olduğunu söyledi yani bicak gibi tak diye kesip azaltamazsiniz bu mamayi dedi. Ben yerine inek sütü vs vermedim. Gun icinde bol su iciriyorum, sabah kahvaltida ihlamur teklif ediyorum ama sevmiyor meyvesuyuda hic sevmiyor sadece su içiyor. Yemeklerin yanina 6 aydir her gün ayran koyuyorum bir gun olsun icmedi ayni sekilde kefirde sevmiyor
Yani o kadar can sıkıcı bi durum ki bizim icin bu. Doktor suan icin gun icinde 3 biberonda daha vermemiz kabizligi gecince yavas yavas azaltmami ve kesmemi söyledi. Zaten 18 aylikken tamamen birakmis olmasi gerekiyormus çünkü benim kizim zayif yemekte pek yemiyor mamada onu doyurmuyor ama ona güvenerek yemekden icmeden daha cok kesiliyor..