bebegimm0060 Tugce5806 benim bebeğimde kabızdı zeytinyağı içirdim neler denedim hiçbiri işe yaramadı sonra görümcem çok minik tırnak ucu kadar sabunu fitil gibi yaptı 2 dk olmadan kakasını yapmaya başladı bebeğim ben ilk başta karamsar bakıyodum istememiştim ama gerçekten işe yarıyor bi zararının olmadığını da deneyimlemiş oldum
09dilek Tugce5806 ekmgıdayı çok vermeyin derim bide kayısı haşlayıp suyunu verin kendisininde yoğurtla verebilirsin yemeklerine zeytinyağı kullan
Aryamlinamom Tugce5806 kurukayisiyi hasliyorum blendirdan çekiyorum her sabah kahvaltısını azcık eklerim bu şekil yendik çok şükür kabızlığı muz yediyse o yapmış olabilir
Derininannesi32 Tugce5806 gün kurusu kayısı haşlayıp blendırdan geçirip verip aynı gün sökülüyor kabızlık. Benim kızımda çok sık kabız oluyor bunu veriyorum hemen kakasını yapıyor. Zeytinyağından doğal olmasına rağmen verim alamadım malesef bu en etkilisi şuan.
neolmusyaani hry410_ ismi nedir acaba bizde enterogermina kullanıyorz ama faydası olmadı sanki ya 3 4 gundr kullaniyorz
huzurluaycicek Sabah aç karnına 1 çay kaşığı gerçek Zeytinyağı ve üstüne biraz su verin, gün içinde de armut suyu, kayısı hoşaf suyu vs, kati gıdayı da bir süre vermeyin, bacak ve karın masajı da yapın tuvalete çıkar benim bebeğim de öyle olmuştu 😪
Marsila bebegimm0060 Demeyin bunları linçlenirsiniz bu arada ben de hep kbız olurmuşum gazlı Bir bebekmişim annem bana da sabun koyarmış
Tugce5806 Zeytin yağı icirdim ama hiçbir işe yaramadi probiyotik aldım kullanıyorum inşallah o iyi olur fitilde çok ağladı sabunda bidaha yapmak istemiyorum 😔 bugün akşam üstü yapabildi bide kayısı deniyecem
bebegimm0060 Marsila bebeğim olmadan önce bende hep olur mu öyle derdim ama insan çaresiz kalınca bazen yapıyor büyüklerin yöntemleri işe yarıyor kabul etmek lazımmış 😄