Herkese merhaba. Kızımın ellerinde kırmızı minik şeyler çıkınca hastaneye götürdüm el ayak ağız hastalığı dedi doktor kendiliğinden geçer dedi neredeyse 1 ay olacak geçmediği gibi vücudunda her geçen gün artıyor başına gelen var mı ? Nasıl geçirdiniz yardımcı olabilir misiniz 🥹