Kızlar normalde hiç sallama taraftarı değildim ama ufak ufak ana kucağında sallamaya başladım sonra doz biraz arttı aslında bunda kayınvalidemin de biraz etkisi var o fazla sallıyor sonra çocuk uyumayınca eşimde sen de fazla salla diyor ama ben vicdan azabı çekiyorum nasıl uyuyacak bu bebiş bilmiyorum çoğu zaman da ayakta emziriyorum hafif sallıyorum öyle uyuyor çok yoruldum artık uyutmaya çalışmaktan