131216 Arkadaşlar merhaba. Kızımın kıyafetlerinden lekeleri cikaramiyorum. Dalanın sabun tozunu kullanıyorum ek gıda aldığı için yiyeckelein lekeleri çıkmıyor. Ne kadar yikarsam yikayayim pis gibi duruyor. İyi bir leke çıkarıcı önerisi olan var mı ?
Sedaalya 131216 e bebeğin leke çıkarıcı kesinlikle 1 numara. 1 saatte tüm lekeler çıkıyor. Şok oldum yani. Elite diye bir marka kullanıyordum 24 saat bekletiyordum leke hafif kalıyordu. Bu söküp atıyor lekeyi resmen ve baya uygun
Enesinannesiii 131216 e bebek internet sitesinde beby me toz leke çıkarıcı var efsane ben sabunla sıcak suda bekletiyrm sabaha kadar sulu sabunlu haliyle atıyorum makineye bütün lekeleri çıkarıyor
Esracaa__1 131216 kaynar suyun içine biraz çamaşır suyu döküp Beyaz renki karıştırıyorum 3-5dk beklettikten sonra 60 ta yıkıyor daha sonra ekstra durulama yapıyorum
rabiasevindik Bende e bebekteki leke tozunu kullanıyorum ama sadece beyazlarda kullanıyorum renkli kıyafetlerde denemedim renginde solma yapar mı
aaesma Maka_Paka benim renklileri hep karıştırdı birbirine. Acaba fazla kaynar suda beklediğimden mi oluyor?
aaesma Maka_Paka lekelileri ayırıp beyazları bi kovaya renklileri bir kovaya koyup ıslatıyorum aslında. Sabah yaptıysam akşam yıkıyorum. Gece yaptıysam da sabah yıkıyorum. E bebeğin badileri renk vermedi gerçi. Benim miniçodan aldığım zıbınların renkleri hep karıştırdı( muhtemelen kumaşları daha adi onların ondan)