Dışarı çıkarken içine kısa kollu zıbın uzun kollu alt üst takım giydiriyorum yatarkende uzun kollu penye pijama alt üst takım giydiriyorum çorap falan giydirmiyorum doğduğundan beri şapk hiç takmadı 3,5 aylığız . Dışarısı biraz yaşadığınız yerin havasına göre değişir gibi ama siz gem kalın mont hem 2 takım kıyafet biraz fazla gibi çok bunalabilir bebek