kimbumadam benim tüm tencere ve tavalarım çelik. Dandikleri de var sos tenceresi vs. Hiç çizilmedi. Ama ben kullanmadan çnce içinde deterjan kalmıştır diye sudan geçiririm. Ocağa ıslak koyarım. Su tamamen kuruyunca da 1-2 kaşık su dökerim. İçleri pırıl pırıl oluyor ve yapışmıyor. Böyle deneyip pürüzsüzleştirebilirsin. Galiba çelik üretiminde de bu yolu deniyorlar