Merhaba, biz gunde 5 damla biogaia + nurse harveys surup gunde bes olcek (cay kasigiyla) seklinde veriyorduk ama 20. Gunde basladi ve malesef bu damlalara ragmen 9-12 arasi aglama nobetleri hic bitmiyordu. Haftaya uc aylik oluyoruz ve ancak rahatladi aglama nobetleri bitti. Herkes soyluyor ama cok dogru soylenenler, bu bir surec malesef doktorumuz en kotu kolik bile ucuncu ayda yuzde kirk iyilesme gosterir demisti. Bizimki en kotu seviye degildi uc ay olmaya yakin bitti sukur. Bu isin tek ilaci var o da sabir. Geri kalan o verilen damlalar fln hikaye malesef.