Kızlar 35 günlüğüz. 3 günlükken sarılığımız ortaya çıktı 18 di. Hemoglobin seviyesi yüksek olduğu için sarılık olmuş dedi doktorumuz. Sonra ışın tedavisi aldı 12 ye düşmüştü. 1. Ay kontrolümüzde 14.9 çıktı değer yükselmişti tekrar. Doktor artık zarar vermez sarılık bebeğe endişelenmeyin dedi anne sütü sarılığı dedi. 10 gün sonra gelin düşmemiş olursa altta yatan neden var mı bakarız içiniz rahat olur dedi. Var mı böyle sarılık yaşayan kötü bir şey mi ne kadar süre devam eder bebeğe olumsuz bir etkisi olur mu acaba endişeliyim.