Eslem123_ Bayanlar çok seviyorum ama ıslak kurabiye yi tutturamıyorum yaptığınız tam tutan bir tarif varmi acaba iki kere denedim fazla hoşuma gitmedi bıraktım bende ama canım istiyor yapim dedim😊
_nurellaaaaa Eslem123_ nefis yemek de tarifi var hep ordan yaparım tamm tutuyor çok güzel oluyor deneyebilirsiniz 🌼
Alya-Sena Eslem123_ nefis yemek tariflerindeki browni kurabiye tarifini tam olcu yaparsaniz cok guzel oluyor.
Gizmokzilla Sevgili annemiz link paylaşımı yapmak yasaktır, anlayışınız için teşekkür ederiz mutlu forumlar 🥰
Eslem123_ Aslan2103 işte bende onu sevmiyorum kuru oluyor şerbetli tatlı gibi değil ama biraz ıslak olsa iyu olur