Merhaba kızlar. 5 ay 7 günlük oğlum var. 4.aydan beri uykular berbat oldu. Yavaş yavaş toparlamak istiyorum. Bazen oturduğum yerde bazen ayakta kucakta pışpış ile uyutuyorum. Desteği tamamen kesemesemde uyku saatleri düzene girsin istiyorum. Ama her yerde farklı tablolar var. Kaç saat uyanık tutmam lazım ve uykuları ne kadar olmalı acaba. Mesela bazen uyandığından 15 dk sonra uykusu geliyor o esnada siz neler yapıyorsunuz. Ya dan bu sıralar uykuya yatırıyorum 20 dk da bir kalkıyor bir öneriniz var mıdır. Uyku eğitimi mi almalıyız o da aşağı yukarı aynı şey sanırım ne dersiniz