MadamMommy Doğumdan sonra saçımın yarısı döküldü, kalanın yarısını da kızım yoldu ne kadar saçım kalır?😔😂 Ee hocam sayı yok diyenler saçı 1 yani bütün kabul edin,kaçta kaçı kalır,kalır mı?😊
canparelerim MadamMommy kırıcık bir ölçü olarak kabul edilirse bi kırıcık kalır🤪 sonra yolulanları bilmem ama dökülenler geri geliyor ama yavaş ve cılız uzuyor biraz. İlk çıkarkende belli bir süre çim adam oluyorsun birde🤪🤭😅
MadamMommy canparelerim Vazgeciremiyorum ne yaparsam sürekli saçıma yapışıyor eli de kivrak😂napmam lazım nasıl unutur ki 7 aylik
MadamMommy usenmedimyaptimbirvelet Ahh güzel kuzum sonu o ama cevap o değil😂nasıl unutacak benim sipam bu saç cekmeyi yetişin gonşular
MadamMommy ejdermeyvelilahmacun 😂😂9. Sınıf yaş problemlerinde babasının yaşını kendi yaşından küçük bulan ogrencilerim çıkıyor 😂
Sarahh MadamMommy doğum sonrası dökülen saçlar yeniden çıkıyor. Benim oğlan 16 aylık dökülen saçlarım parmak kadar uzamış emzirmeyi azaltınca saçlar uzamaya başlıyor yavaş yavaş
MadamMommy Sarahh Evet onlar bebek sac olarak çıkmış sacimu toplayınca ama kızıma unutturamiyorum yoruyor direk.Erkek bebeklerde durum nedir onlarda yoruyor mu
Evaninanasi MadamMommy Şaka bir yana bir süre sonra o dökülenler geri çıkıyor ama bu defa da kısa kısa bir sürü bebek saçı ile uğraşıyorsunuz 😂
usenmedimyaptimbirvelet Evaninanasi gerçekten ya geçen bi kendime bakayım dedim benden ayrı bi kafa daha var 😬
MadamMommy Evaninanasi evet bebek saçları çıkmaya başlamış,hamile iken çok canlı ve gürdu saçlarım şimdi fare kuyruğu kafar ve kuru🥹🥺
Evaninanasi usenmedimyaptimbirvelet benim aşırı sinirimi bozuyordu o dönem ya. Bir de kıvırcık saçlı olduğum için asla düzgün durmuyorlardı 😂
canparelerim MadamMommy ay hiç bilmiyorum ki deneyimlemediğim için. Oğlum genelde kendi saçını yoluyordu oda diş çıkaracağı zaman yapıyordu onun dışında öyle bi huyu yoktu yani şanslıyım bana hiç salça olmadı😅 şimdi 1aylık olcak kızım var o büyürken deneyimlermiyiz bilmiyorum yaşayıp görcez onuda😁