Merhaba. Organik başlığını görünce yazmak istedim😇 bebekler ve büyükler için organik erişteler,çorbalıklar yapıyorum. Kendi el emeğim ve istediğiniz sebzelerden. İnstagram hesabım organik.ambarim olarak geçiyor. Süt alerjisi olanlar ve veganlar içinde ayrıca yapıyoruz. Sayfamı ziyaret etmek isterseniz beklerim😇😇😇