Benim kaç haftadır böyle ya bir türlü geciremedim her doktor başka bişey verdi fito, hamazinc ve bir krem daha vardı ama tam olarak hiç biri geçirmedi az soluyo kuruyo gibi yine oluyo kıpkırmızı valla içim gidiyo🤦🏻♀️ bi kaç gündür zeytinyağı sürmeye başladım biraz kuruyo gibi ins geçer sudocrem alicm olmazsa onu deniycem bide 🤷🏻