Bebeğim 5 buçuk aylık ve kakasını yapmıyor 1 hafta oldu. Geçen hafta 10 gün yapmamıştı ve gece devamlı ağlayınca acile gitmiştik, gazı var bunun karnı sert dedi doktor , kakasınıda yapmadığını söyleyince lavman yaptırdı. Şuan yine 1 hafta oldu yapmadı kakasını ne yapmak lazım acaba ya