Bebegım 14 aylık ,son 1aydır diş çıkarcak dıye dıye umutla beklıyorum artık hiçbişi yemiyor herseyı reddedıyor benımde,diş süreci bu kadar olur mu emınde degılım ,ama sadece emıyor ve bıberonda kullanmadı,memede doymadıgınıda bılıyorum,cok uzuluyorum bende kuş gıbı kaldı