aybukelii Kızlar daha şimdi hastaneden geldik . 32gunluk oğlum var ve gazi çok fazlaymis damlada kullanıyoruz 😥 ama yinede çokmuş lavman yaptılar biraz rahatladı sanırım . Şuan uyuyor . Önerebileceginiz bişey varmı ? Nasıl rahatlatirim? 😥
bomgomy aybukelii maalesef hiçbir şey yok ne yaparsanız yapın anlık rahatlayacak sonrasında yine aynı devam
cannoo aybukelii bebeği emzirmeden önce karnına zeytinyağı sürün gaz masajı yapın bacaklarıyla karnına baskı uygulayın üç beş kere sonra bezini açın birazda öyle bacaklarını karnına çekin gazı çok güzel çıkıyor inanın tabi tamamen bitmiyor gaz ama çok rahatlıyor gündüz nerdeyse hiç olmuyor gaz ben öyle yapıyorum bı deneyin isterseniz☺️
melissk 62 gündür çekiyoruz bizde çözümü yok malesef bağırsak florası düzenleyici kullanıyoruz günde 3 defa damla veriyorum patikleri hep ayağında karnı sırtı hep yelekli ama hala gaz sancısıyla uyanıyor