sry03 Canim hiç öyle düşünme anne sütü bebeği tetikte tutuyomus o yüzden gece sık kalkıp emmek istiyor kilo alimida iyi bence ben daha önceki gebeligimde bu hataya düştüm gece mama vermeye başladım mama biz nasıl ki yağlı yiyecekler yediğimizde ağırlık çöküyor uyuyoruz o şekilde bebeklerde aynıymış biraz daha anne sütüne göre ağır geldiği için daha fazla uyuyorlar öyle düşün tabiki mama vermek zararlı değil yetmediği yerde veririz ama nenkadar anne sütü o kadar iyi zaten yetmiyorsa bidaki ay kontrolünde belli olur benim bebeğimde öyle sürekli emmek istiyor ama kilo da sıkıntı yok seninkide maşallah birde dut kurusu yiyorum o sütü artırıyor denemeni tavsiye ederim