Doga80 Oğlum şu an 6 aylık, 33 haftalık doğmuştu, bugün rutin muayenede kalpte üfürüm olduğunu söyledi doktor, çocuk kardiyolojisine randevu alicam, böyle bir şey yaşayan oldu mu
tansu_00 Doga80 bizede denmişti 6-7 aylıkken kalpte üfleme var demişlerdi ben doktora götürdüğümde bir yaşına kadar kendiliğinden kayboluyor korkulacak birşey değil her bebekte hemen hemen olur demişlerdi ama tabiki götürmekte fayda var
-Ygtbgra Doga80 benim oğlumda da vardı bebekken çocuk doktoru kansızlıktanda olabilir bi bakalım demşti kansızlık çıkmayınca kardiyolojıye götürdüm hiçbişey çıkmadı bi sonraki kontrollerindede hiç üfürüm var denmedi şuan 9 yaşında
Banumutdefne Doğumdan sonraki kontrolünde doktor üfürüm ve küçük bir delik olduğunu söyledi çocuk kardiyolojisi bölümüne yönlendirdi.Gittik kontrol yapıldı 1 yaşında yine çağırdı delik kapanmış üfürüm de geçmişti. Sizde aksatmadan kontrol ettirin ama içinizi ferah tutun 1 yaş,3 yaş arası kapanıyor demişti ☺️
Doga80 -Ygtbgra bizede kansizliktan da olabilir dedi, kan ilacı da kullanıyorum aslında, inşallah bizimde geçer, teşekkür ederim 🙏
-Ygtbgra Doga80 Allahın izniyle bişey yoktur inşallah kalbinizi ferah tutun bizide korkutmuştu doktor kalbi delik olabilir falan diye hiç öyle bişey çıkmadı