mealike Merhaba anneler ikizlerim bar aptamil syneoya başladık ve içmiyorlar tadı çok kötü sanırım 3aylıklar 60cc zorla içiriyorum öğürüyorlar. Kullananlar var mı acaba?
sedanurbalcan Sma comfort onu dene canım birde gazlı kabız olan bebeklere iyi geliyor tadını severler belki
mealike sedanurbalcan pregomin syneo alerji maması olduğundan o uygun olmaz ben eksik yazdım özür dilerim 😞