Arkadaşlar bebeğim öyle gece çok kalmazdı 1 kere kalkar emer uyurdu sabaha kadar sabaha kayınvalidemde kaldık bende yanıma aldım beşik yok diye emzirdim gece susması için şimdi gece sürekli mızmız 2 saate bir süt istiyor ağlıyor uyanıyor normalde 9.5 kg anne sütü ile hani beslenmesini biraz daha aralıklı yapmak istiyorum