Minigim2
sahrabalam2 merhaba ben bir sağlıkçı olarak net bir şekilde şunu diyebilirim: çalışmaktan gocunmayın korkmayın.
- Hastanede kadın temizlikçiler erkek temizlikçiler kadar yorulmuyor. Sadece lavabo temizliği rahatsız edebilir ama iş olunca ekmek olunca mecbur. Bu konuyu kendiniz aşarsanız gerisi mühim değil.
2.sağlık bk.da gördüğünüz temizlikçiler var ya ya önlisans sağlıkçı öğretmen dahi var inanmayacaksınız ama insanlar o kadar atanamıypr ki her yolu deniyorlar ve kimse de bilmiyor ama çoğu üni mezunu. Eskiler öyle okumayanlar vs.
Ben sağlıkta lisansiyerim fakat bizim birimde temizlik yapan abla benden yaklaşık 8-10 k arası daha yüsek alıyor maaşını çünkü tediye ikramiye vs vs derken bizi en çok şaşırtan aldıkları maaşlar. Ve hatta paramedik arkadaş hastanede temizlik işi ile girmişti atanabilecekken ben sizin gibi salak değilim gibi cümle kurmuştu sabah gelip temizliyorum ve akşam çıkmadan temizliyorum tüm gün oturuyorum ekstra durum çıkmazsa vs vs dalga geçerdi bizimle. Ama unutmayın özelde temizlikçi olmak başka devlette temizlikçi olmak başka. Devlet kısmı gerçekten gün içerisinde nispeten rahat geçiyor.
Siz eşinizi dahi karşınıza alın girin bence ama şart koşun parama kimse dokunamaz diye neden mi çünkü o parayı aldığınızı gören eşinizin ağzı sulanır çalışmana laf etmeyebilir hatta destekleme moduna geçebilir ilk maaştan itibaren. Ama kimseye tek kuruş vermeyin madem hem desteklemiyorlar hem de sizin helalinden alın teriniz.
Son olarak: ya yok ben öyle tuvalt vs temizleyemem gibi düşünceleriniz varsa size tavsiyem hemen 2 yıllık bi sağlık bölümü okuyun ve kpss ile hemen atanıp keyfinize bakmanız.. çünkü yine sağlık bakanlığında lisans-önlisans net maaşta hiçbir fark yok iş tanımları da çoğu grubun aynı. Ek ödeme vs fark eder o da çoğu hastanede o kadar az ki 100 lira bile etmez.
Bunları bi düşünün. Bence temizlik ile şu bile olabilir : gündüz gidince yaptınız bi de ekstrem durum olmadıkça akşam çıkışta yapılıyor ya gün içerisinde geçin bir köşeye kpss kasın kendi bölümünüz için. Ama genelde herkes o boşlukta kahve içme muhabbet etme derdinde olup günler geçiyor.