Minikbezelyeveannesi aynı şeyi bizde yaşadık canım, ikinci topuk kanı alınmasında tiroid değerinin yüksek olduğu belirlenmiş. Sağlık ocağı doktoru aradı bi gün böyle böyle kurumumuza gelmeniz gerekiyor vs, yapılması gerekenleri anlattı. 24 küsürlerdeydi bizim değerimiz. Daha kapsamlı bir hastanede tahlillerini yaptırmamız gerektiğini söyledi, bi kaç hastane ismi verdi. Gittik yaptırdık baktık uzun süre takip ettirdik her hafta kan verdik nerdeyse değerleri düşmüş mü diye. Çok şükür ki gün geçtikçe yavaş yavaş düşmeye başladı. Ama sürekli takip gerektiriyor, yani düşmediği taktirde ilaç başlatabilir doktor. Şuan 2 yaşında kızım 3 gün önce kan verdik tekrar değerlerine baktırmak için normal seviyede. Ara ara baktırıyorm kafam rahat oluyor en azından