Merhaba kızlar bir sayfanın halı örtüsü aldım ilk sipariş ettiğim hatalı geldi parayı iade etmeyeceklerini ama değişim yapabileceklerini söylediler sayfalarında pek güzel halı olmamasına rağmen ben yine bir tane daha bulup sipariş verdim bu sefer ki gönderdikleri halı örtüsü hem renk olarak yanlış hem de ölçü olarak yanlış geldi resmen paramla rezil oluyorum sinirden ağzıma geleni yazdım aradım açmadılar illaki mesajlarımı görecektir daha önce de görmüştü şimdi bana yine diyecekler ki iade edemeyiz falan ben gerçekten uğraşmak istemiyorum bu aptal insanlarla paramı geri almak istiyorum özel dikim olduğu için vermiyorlarmış ben bunu nereye şikayet edersem alabilirim az bir para da değil ben 410 TL para verdim halı örtüsüne lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim