adenliyaa Benim bebeğim de öyle. 5 buçuk aylık. İnsanlar yaklaşıp,alıp sevmek isteyince direk ağlıyor. Eşimin arkadaşı gelmişti eşiyle geçen hafta, yabancılıyor mu dedi evet diyince hiç almadı sevmedi. Uzaktan oğlum onlara gülmeye başladı dakikalar sonra öyle aldılar kucaklarına ☺️