Gzm17 biz de 24 aylık civarında bıraktık. Bir tanıdıgımızın küçük bebeği vardı. Annem bizdeydi ve gideceği gün oğluma küçük bebekten bahsettim fotoğraflarını gösterdim. Emziği yokmuş ve geceleri ağlıyormuş emziği olmadığı için dedim. İstersen emziğini anneannene verelim ve küçük bebeğe götürsün o da mutlu olsun ağlamasın dedim. İlk başta yok dedi. Sonra eğer gönderirsen onlar da sana istediğin bir oyuncak göndereceklermiş dedim. Uçaak diye bağırdı. Sonra emziği anneannesine verdik. Babasına da akşam işten gelirken uçak almasını söyledim. Sakladık sabah vermek için. Gece birkaç kere istedi emziğini hatırlattım gönderdiğimizi ve sabah hediyesinin geleceğini söyledim. Sabah da uçağını verdim çok mutlu oldu. Birdaha da sormadı.