Benim emzirme danışmanlığı aldığım pediatrsitimizden öğrendiğim süt kalitesi denen şeye kafa takmamak olduğu.. malnutrasyon gibi bir durum olmadıkça süt kalitesi iki emzirme arasında bile değişebilen bir durum haliyle bilimsel bir iki duruma konu olması dışında pratik emzirme hayatında karşılığı olan bir durum değil, çok takılmayın derim. Bu arada ben magnezyum kullanıyorum, kızım bir yaşında ve doğduğundan beri emiyor ve hamileliğimin son döneminden beri kullanıyorum. Ben tüp bebekle hamile kaldım, bür sürü destek alıyordum ama transfer öncesi doktorum bir kaçı hariç hepsini kesti. Gebelik takibinde de (tüp bebek doktorumun eşi idi) dçdoktor pek çoğuna başlamamı istemedi. Ama son hamilelik döneminde aldım ben yine de. Bana magnezyum alınabilir zararı olmaz ama sancım ya da krampların yok ise gerek yok demişti. Ben de yine de almıştım ki sancım falan da yoktu