Arkadaşlar merhaba halılarımı iki gün önce yıkamaya verdim. Önce aradım metrekaresini ne kadara yıkadıklarını sordum telefonda 35 dediler tamam dedim geldiler halıları almaya kapıda hesaplattım çünkü başka halı da verecektim Çok değilse fiyatı. Ben 500 hesapladım adam 780 hesapladı nasıl yani dedim metrekaresi 60 TL dedi ama telefonda 35 demiştiniz dedim sizin halılarınız şöyle özel böyle özel o yüzden dedi. Adam kapıya kadar geldi ayıp olmasın diye verdim çünkü bunlara daha önce de vermiştik çok da memnun kalmıştık. Sonra bana mesaj attılar 850 TL tuttu diye . Zaten bu duruma çok canım sıkıldı çünkü resmen dolandırıcılık telefonda bana halınızın türüne göre değişir diyebilirdi etiketinde yazar bize bilgi verin ona göre fiyat verelim diyebilirdi. Halılar geldi salon halımdaki leke duruyor diğer halılarda ciddi bir değişim göremedim eşim de aynı şeyi düşünüyor saçaklarındaki lekeler duruyor. Kendi halıcımızı aradım bu salon halısında böyle bir durum olabiliyormuş Eko halı Lugano serisi ve Eko halı urban serisi kullananlar varsa bilgi verirse çok sevinirim. Sonra halı yıkamayı tekrar aradım halılar hiç temiz olmamış saçaklarda lekeler duruyor yine aynı şeyleri söyledi işte sizin halılarınız özel olduğu için saçaklara farklı bir kimyasal kullanamayız yanar falan filan şu an o kadar canım sıkkın ki boşa giden 850 TL’ye mi yanayım halılarımda bir temizlik olmamasına mı yanayım. Böyle bir durum da yapabileceğim hiçbir şey yok mu aramızda avukat filan varsa ya da böyle bir durum yaşamış olan varsa bana fikir verirseniz çok sevinirim. Halıları verdiğim yerde Samsun halı yıkama fabrikası