Bebeğim dün gece 4 gibi falan yanımdan düşmüş kanepede yanımızda duruyordu yastığın üstüne düşmüş ama hiç ağlamadıgi için uyanmadim birden uyanınca gördüm kafası hafif kapenin altına doğru gelmiş bir yere vursa ağlardi galiba şimdi az önce burundan fışkırarak kustu eşimde birşey olmaz diyor öğlene kadar takip edip götürülim diyor normal mi burnundan kusması burnu tikaliymis birde sümük vardı 🤕🤕🤕