Arzuturhan benim kiz 6aylik falandi yalan olmasin, donmeyi ogrenmis, etrafinda yastiktan bariyer yaptik kahvalti ediyoduk eşimle bi ses geldi paat diye. Kostuk baktik bariyeri asmis yatagin komidin tarafina düşmüş. Allah korumus sivri kenara denk gelmemis. Neyse aksamina yattik bebegimiz ortamizda yatiyo ya uyuyoz. Bi ses geldi yine paat diye. Baktik ayak ucumuzdan atmis bu sefer kendini 🤣 bakmayin simdi gülüyorum ama o an elim ayagim titredi. Neyse dedim bu boyle olmiycak yer yatagi yaptik gecenin 2si miydi neydi. O zamandan beridir yer yataginda yatiyoruz. Artık yataktan dusmuyo ama tirmandigi baska yerlerden düşüyor,16ayi geciyo. Eli dursa ayagi durmuyo, surekli kipir kipir😊