Tb19 Bebeğimin ellerinde böyle şeyler çıktı özellikle tek bi elinde bazen soluyo geçiyo bazen böyle çok oluyo aynı şeyi yaşayan var mı
Tb19 Rwerdst alerjisi var mı bilmiyorum 7 ay 5 günlük daha çok sağ elinde sadece çıkıyo koluna doğru da var 2 aylıkken uyuz olmuştuk ailecek ama geçmişti hala onun şeyleri sürüyo olabilir Mi
Rwerdst Tb19 uyuz gibi geldi bana. Burda resimlerde gördüğüm kadarıyla. Bir doktora gidin isterseniz bekletmeden