Selam arkadaşlar bebeğim 14 aylık olacak eşimle karşılıklı bir birimize gönderince çok güzel yürüyor, karşısında gel gel diyince bana yürüyerek geliyor, ama en ufak bir takılsın çok ağlıyor korkuyor kendi başına kalkıpta yürüyemiyor korkusundan çok korkak bir çocuk bu korkuyu ne zaman yenipte kendi başına dışarda evde yürüyecek ona nasıl destek olabilirim 🥹