Hazal-askin Tekbenimsucumguzelolmakdemi o kremler faydasız canım kuzenim göğüs dikleştirme ameliyatı sonrasında bebek sahibi oldu bekardj daha hatta oldugunda sonra 6 ay sadece anne sütü verdi bebeğine yeterli geldi yani mama bile vermedi kim dedi kanalları tıkıyor diye ki
Tekbenimsucumguzelolmakdemi Hazal-askin biomiyorum bu forumda bı post açılmıştı orada gördüm bende %80 tıkanıyor demişler.
Lazerlimunafik Tekbenimsucumguzelolmakdemi Göğüslerim biraz büyük aman aman bir sarkma yok masaj yapıyorum çünkü onlar benim bebeklerim 😃
Pamuk_bebegim42 Tekbenimsucumguzelolmakdemi İnanıyor musun gerçekten onlara ya valla aklım almıyo hala onlara inanıp da ürün alanlara hayret ediyorum
Hazal-askin Tekbenimsucumguzelolmakdemi benim bir kızım var ikinci kızıma hamileyim.emzirme bittikten sonra slikon yaptırmak istiyorum küçük benim göğüslerim. İri göğüs beğeniyorum. Bı doktorla görüştüm sonrasında yine hamile kalırsan falan bebek emzirebilirsin dedi.
[silindi] Tekbenimsucumguzelolmakdemi tavsiye zorunlu degil urun gelir denersin paylasip paylasmamak senin elinde ama o urun icin reklam ucreti aldiysan paylasim yapmak zorundasin ben ucret almiyordum oyuzden paylasim zorunlulugum yoktu bilmediginiz konular hakkinda bence yorum yapmayin ve gidip al urunu kullan parani cope at ne diyim ben sana kadini hakli cikarcam diye bi yerlerini yirttin🤣
Tekbenimsucumguzelolmakdemi [silindi] düzgün konuş kimsin sen, ayrıca demekki kendinden biliyorsun bu işleri. kalitesiz diyorsun ısrarla alma diyorsun bence sen bı taraflarını parçaladın 😂
Ebrar27 Tekbenimsucumguzelolmakdemi benim arkadaşım yaptırdı yıllar sonra çocuk yaptı emziriyor o doktora bağlı bence emzırme sıkıntısı yok bende düşünüyorum hem dikleştirip hem protez
limonzeytinmom Tekbenimsucumguzelolmakdemi spor dısında krem gibi ürünlerin toparlama özelliğine inanmıyorum ben 🥴
[silindi] Tekbenimsucumguzelolmakdemi ayip be insanlikda yapmak suç git al bacim vucudun iyice bozulsun sonrada gel benden ozur dile tamammi.
Tekbenimsucumguzelolmakdemi [silindi] sen amma taktın bu meseleyi ben sana illa alacam demiyorum akiskayıda savunmadım sadece çok met ediyorlar dedim. Sen kendi kendine coştun yırttın bir taraflarını gibi üslubsuz cümleler kurdun. Saygini aşma relax ol aşkım
[silindi] Tekbenimsucumguzelolmakdemi ben relaxim canim sen asiri fevrisin sadece insanlik yapmak istedim inan deposu icler acisi alirsin kullanirsin diye uyarmak istedim sadece tercih senin👌
hulyacakahve Tekbenimsucumguzelolmakdemi en büyük hayallerimden birisi göğsümü küçültmek ama önce gözüm için lazer var 🙈😅
Tekbenimsucumguzelolmakdemi hulyacakahve bende büyütmek istiyorum 😅 aslında 80 numara çokta küçük değiller ama eşitsizlik boyutunda orantısızlık var sinir bozucuu 😆