Merhaba anneler🌺 ben uzun zamandır depresyondayım. Her gün ağlıyorum. İki çocuğum var birisi 27 aylık diğeri 3 aylık. İkisine yetmeye çalışırken çok yoruluyorum. Büyükle ilgilendiğimde küçük bana bakıyor. Küçükle ilgilensem büyük oğlum kıskanıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Yetememe hissi bölünme hissi beni çok yoruyor. Daha çok büyük oğlumla ilgileniyorum ve onunla baş başa zamanlar yaratıyorum ama bu defa küçük oğlum için çok üzülüyorum. Sizler de durum nasıl ? Bu süreci nasıl yönetiyorsunuz?