1905burkiyy Oğlum 9 aylık oldu ve dişlerimiz bizi perişan etti tedagil kullandım kaç kutu Allah bilir karanfil ile zeytinyağı yaptım kullandım fayda etmiyor. Bunu önerdiler kullanan faydasını gören var mı ?
rahimeaydemerten 1905burkiyy biz kullanıyoruz. Karanfil yagi ve osanitten baska bisey kullanmadim karsilastirma yapamam su an. Osanit verince sanki biraz da olsa rahat uyuyor diş agrisi olunca. Biz iki dişi birden çıkardık. Çok sancılıydi. Kullaninca patlamasına yardim ediyor diyen de oluyor.
Alerjikrinit 1905burkiyy bence durumu kabullenip normal bir şey olduğunu geçeceğine odaklanın. Çünkü ilk dişlere belki fayda ediyor onlar ama diğerlerinde hiçbir fayda olmuyor. Bize doktorumuz çok ağladığı zaman calpol vermemizi söylemişti bazen öyle en azından bağırmıyordu
mamameh 1905burkiyy bende kullandım. 8-10 arası veriyordum öğlen uyksusuna yatmadan bide akşam uykusuna. Ama bebeğin ağzında döndürmesi gerekiyor topları. Direk boğazına döküp su içirmeyin. Diliyle gezdirmesine izin verin
1905burkiyy rahimeaydemerten ya bende aldım da kullanıp kullanmama konusun da tereddüt ediyorum. Eğer çıkarmasına yardımcı olacaksa kullanayım biz çok sancılı geçiyor oğlum perişan oldu alttan iki diş attı çok oldu onları hiç hissetmedik bile çıkardığını ama üstten biri attı diğeri de bi atamadı kaç aydır 😢
1905burkiyy Berilsmom13 anladım çok sağolun bende sırf uykusu da ağrıdan inlediği için ağrısını alsın diye aldım da bakalım inşllah bizde memnun kalırız 🥰
Berilsmom13 1905burkiyy evet rahatlatıyordu tüm diş dönemi boyunca kullandık bazen tetagil bazen osanit
1905burkiyy Alerjikrinit ama biz sürekli nasıl carpol kullanalım ki oğlumun ateşi de sürekli yükselip duruyor bende çok ilaç verme taraftarı değilim ama mecbur kalınca ne yapayım 😢
1905burkiyy Berilsmom13 çok sağolun ben tedagil kullandım ama sadece yarım saat sonra yine ağlama huysuzluk eli ağzından çıkmıyor felan
Alerjikrinit 1905burkiyy sürekli değil diş sancısı en pik yaptığında bağırarak uyanmalar başlar o da en fazla 3-4 gün oluyor o zamanlar calpol kullanıyorum. Öncesi ve sonrasında da uyandıkça nasıl rahatlıyorsa öyle uyutmaya çalışıyorum önceleri emzirerek şimdi sallanmak isterse sallıyorum
1905burkiyy Alerjikrinit benim bebeğime ne emme ne sallanma etki etmiyor artık ağrısından bitap halde yavrum çok zor çıkarıyor 😢
Alerjikrinit 1905burkiyy zor elbette ama hepsi aynı yapcak bir şey yok. Köpek ve azı dişler en zoru nasıl rahatlıyorsa öyle uyutmaya çalışın ben de gereksiz ilaç kullanmak istemem takviyeleri bile kontrollü kullanırım ama ağrısı varsa da bile bile ağrıya terk etmek bana göre değil calpol veriyorum
1905burkiyy Alerjikrinit aman her dönemin zorluğu var Allah yar ve yardımcımız olsun onlarında ağrılarını azaltsın rahat rahat çıkartsınlar🤲 bazıları diyor biz fark bile etmedik çıkardığını 😂
1905burkiyy mamameh verdim dün ağzından götürdü getirdi dilinin üzerine koydum da beş tane dün gece yatırmadan biraz sanki daha rahat uyudu 🥰
mamameh 1905burkiyy içindeki bitki karışımlarından uyuşturuyor diş etlerini ağrıyı kesiyor. Baya kullandık hatta bazı anneler arka dişleri için bile kullanmışlardı. Bikaç kere verebilirsiniz gün içinde. Sadece etki etmeme durumuna dikkat edin o yüzden sayılı verin
Mikiiiiii durununannitoskosu iyi günler nereden aldınız sanırım yürkiyede orjinali yokmus bide ne kadara aldınız