Asel_50 Arkadaşlar kafam çok karışık kızım 3 buçuk aylık kilosu 5800 doktor normal dedi iyi dedi ama ben Acaba doymuyor mu diyorum hem meme hem mama vermek istiyorum ama unutur diye korkuyorum sizce ? İyi bi biberon var mı yada böyle gaz yapmayan mama ve doyurucu kilo yapan mama ?
Zeynepnisa Asel_50 sakin verme biberona alışır seni bırakır birde nedir bu kilo meraki allah aşkına neden cocuklarimizi şişirmeye çalışıyoruz ki en önemlisi sağlık degil mi gelisimi iyiyse boyu kilosu vs neden daha cok kilo alsin diye mama vericeksin keske kizim emseydi de emzirseydim kiymetini bil emzirmenin yerinde olmak isteyen cok anne var boşver mamayi
ML0919 Asel_50 meme mama ikileminden çok çekmiş bir anne olarak söylüyorum ihtiyacınız yoksa ASLA mama başlamayın hiç matah bişi değil onu bırakmak için anneler neler çekiyor, ama illa takviye mama vericem diyosanızda bunu biberonla yapmayın hızlı akışı görünce bir süre sonra memenizi bırakır bundan emin olun, ucu yassı alıştırma bardakları var onlarla takviye yapın anne memesine benzemesin 👍🏻
Asel_50 Aade ben öyle bişey dedim mi bune fütursüzluk? 😄 zaten ben doymuyor demedim öyle hissediyorum dedim , size kafamın karışık olduğunu düşünerek bi tartışma başlattım yorum yapma olur mu istemiyorsan
Asel_50 13seda çünkü doktor doymadığında mızmız olur az kaka yapar vs dedi ondan biliyorum umarım anlaşılır olmıştur
Asel_50 Zeynepnisa asla kilo merakım yok ama doyamadığınu hissederek söyledim yeni yoksa kilo da takıntım yok çok şükür sağlıklı
Nlgn Asel_50 gün içinde 1defa 30 cc yapıyorum kaşıkla veriyorum 3 5 kasik bazen arada biberonla veriyorum Bazen 2 güne bir bebelac veriyorum akşamları gogsum yumuşak oluyor gun boyu emiyor bazen hircinlasiyor . Doktora sormadım kendi kendime veriyorum bi sıkıntı görmedim allahın izni ile de bırakmaz sanmıyorum da gün içinde 1 defa 30 cc bile içmiyor sende istersen mama al ver canım özel doktora gitmiştim anne sütü ile mi besleniyor dedi evet dedim arada.mama veriyorum çok az dedim birşey bile demedi sormadı neden diye kilosu iyi normal demisti
Nlgn Ayselatmaca hayır canım yani görmedim çok vermiyorum açken mama ile doyurmuyorum emdikten sonra arkasından veriyorum 3 5 kaşık yada 30 cc yı ya içiyor ya içmiyor sonuçta 30 cc yenidoğan veriliyor. Ardından Emziriyorum öyle mamayı çok verip 2 3 saat emmemezlik yapmıyor yaptirtmiyorum
Melisa08 Asel_50 Sutum cok az oldugu icin basindan beri meme +mama olarak gidiyoruz 5 aylik olduk 🌼 once emziriyorum doymazsa biraz mama yapip veriyorum , biz lansinoh'un biberonunu kullaniyoruz cok memnunum akış hızı çok yavaş bebek çektikçe geliyor 😊
nerminsari canım bebeğinşin kilosu çok iyi neden mama başlamak istediğini ben gerçekten anlayamadım, bu arada ben mamaya karşı bir anne değilim, mama gerekiyorsa en iyi seçenek ve bende mama kullanıyorum ama senin bebeğin için gerek yok, emzirmeye devam
Asel_50 nerminsari ya teşekkür ederim ne biliyim acaba dedim doymuyor mu yetmiyor mu göğüslerim yumuşak oluyor geceleri sert oluyor sadece
hayriye_alp06 Asel_50 canim annesutun yetiyordur neden mama veriyosun ki eger ac diye aglamiyosa sutun yetiyodur