aysuuun hanımefendi bana çocuk doktoru yemesi gerek dedi çocuk kabızdı poposunda yırtık oldu kanıyordu aile hekimi ameliyat bile olur böyle giderse dedi bırakayım da ameliyat mı olsaydı yani. Keyfimizden yapmadık. Siz 1 hafta aç bırakın o zaman hastanelik olunca da en iyisini yaptım dersiniz. Çevrem de örneği var çocuk yemiyordu bağırsaklar çalışmadı hastahanelik oldu öyle olması mı daha iyi bence biraz empati yapın.