Herkese günaydın önceLikle Bu sabah uyandığımda kızımın kafasında böyle bir şey fark ettim konu zaten var azalmıştı egzama mı sizce ay çok moralim bozuldu ağladım kendimi çok kötü hissediyorum doktor da yokmuş egzama ya da yıldır biliyorum elini falan sürüyor hemen başka bir doktora götüreceğim anneler var mı ilk çocuğu tecrübesiz ve korktum şu an panik yaptım 